torstai 24. tammikuuta 2013

Nina nurminen ♥

Anteeks, haluun tehä  tälläsen söpöily postauksen )8

Nainen, oot mulle tärkeempää ku kukaan muu, oot mulle rakkaampaa ku kukaan on koskaa ollukkaa. Mä rakastan sua just tollasena ku sä oot, sä oot mun elämäni valo, sä oot yli puolet mun elämästä ♥
Mä haluun sun tietävän et oot tasan ainoo
Jonka haluan ja jolle annan näin paljon arvoo
En jätä sua koskaan kenenkään varjoon
Sä oot mun bella rakkauteni sulle tarjoon
Mä haluun sun kaa yhteisen tulevaisuuden
Haluan antaa sulle tämän tilaisuuden
Olla onnellinen ja elää mun kanssa
Pitää kädestä kii etten enää oo hukassa
Rakastan sun hymyäs kun oot nii onnellinen
Se saa mut lentoo sä oot vaa nii ihmeellinen
tyttö jonka aina oon halunnut
Ja oot ihanin kaikista joita oon tavannut
Sä oot mun oma aarteni mä pidän susta huolta
Vielä monen vuoden päästäkin tuun miettiin tätä vuotta
Sä oot parasta mitä mulle on tapahtunut
Vasta nytten mun maailma mulle on avartunut
Otan kännykkäni esille on pakko sulle soittaa
Pakko kuulla sun äänes ettei ikävä saa voittaa
Vaik välil oiski vaikeeta en anna sen masentaa
Sillä kaikki tulee joskus kohti sitä vaihetta
mutta mä en aio susta ikin päästää irti
Vaikka ote löystys sidon sut uudestaan muhun kiinni
Mä lupaan sulle rakas etten tuu sua ikin pettään
En jättäs sua pulaan vaikka kaikki menis mettään
Sillä joka sadussakin aina lopussa kiitos seisoo
Vaik tää juttu onkin totta satua tää ei oo
Silti välil tuntuu että oot vaan kuvitelmaa
Mutta edes mun mieli ei vois noin kaunista kuvitella

Jea, Vaik tää maailma kaatuis meijän ympäriltä,
Vaik tapahtus mitä, ni pitäisin käsiä sun ympärilläs
Enkä antais tapahtua mitään pahaa vaa halaisin kovaa
Ja sanoisin kuinka paljon rakastan
Ja nää sanat tulee suoraa sydämest
Äänest tunteide kuulet sen kulta ku tunnet sen sun sydämel
En oo menos luotas ikinä mihinkää, mitä ikinä vaatiskaa
Ni pidän puolias ainiaan
Minä rakastan sua yhä totta on tänään
Vaan enemmän enemmän se tarkoittaa
Minä rakastan sua sulle kaikkeni annan
Ja elämä vie meitä päin parempaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti