maanantai 31. joulukuuta 2012

My frends ~

Heeeeeey guys (:

Jooo siis, päätin nyt tehä tälläsen kaveri postauksen. nää EI ole JÄRJESTYKSESSÄ. k?


Tiiamaria Tittis Maunonen !! ♥
~Tää muija on mulle parempaa kun ystävä, parempaa ku paras ystävä. Tää muija on mun sisko. On ollu ne 11 vuotta mitä turussa oon asunu. Oot täydellinen just tollasena, anna muitten mielipiteiden olla. Saat olla sellanen ku haluut, sellanen ku susta ittestä tuntuu. oot rakas ♥
Nina Nurminen !! ♥

~Muija oot kultaa, voin aina itkee sun olkapäähän, voin aina kertoo sulle mikä mulla on hätänä. Sä ymmärrät mua. Ja mä sua. Ja oot parasta mitä mulle voi tapahtua, parasta mitä voisin kuvitella. Parempaa mitä voin ees ikinä saada.
Sul on mun rakkaus, sul on mun sydän. eli M ♥ N skriivattu syvälle mun sydämeen.


Venla Viljainen !! ♥

~ Oot ihana, oot rakas. Oot parasta. Muija, oot tullu mulle tärkeeks, tärkeemmäks ku moni muu. MÄ en tiiä mitä tekisin jos lähtisit, mä hajoaisin. en vaa pysty enää kuvittelee elämää ilman sua, sun naurua, sun kommentteja, sun läppää. Ilman sua ei mun elämästä mitää tuu.


Jasmin Tajini !! ♥ 
~ Oot kultaa, oot kaikkee mitä vois vaa toivoo saavan. Muru mulla on ikävä sua ! :c toivottavast nähään pian. Oot mulle liian tärkee menettettäväks, liian tärkee hukattavaks. Toivottavast nähään pian c:

Laura west !! ♥
~Oot kaunis, oot ihana, oot paras. Oot täydellinen ! Sun kaa ihanii hetkii koettu, ihanii sanoi sanottu. Oot ihana ku jaksat kuunnella mua, ja mä oon valmis kans kuuntelee sua. ! Mulla on ikävä sua :c sitku tuun turkuun pitää nähä !




Camilla Ylimäki !! ♥
 ~ Nainen, oot kaunis oot ihana. nainen oot parasta. Ei olla tunnettu kauaankaa mut oot mulle silti tullu tärkeeks.
Meijän pitää puhuu enemmä ♥





Jasmin Kauppinen !! ♥
~ tätä muijaa on vaikee sanoilla kuvailla. Oot vahvin ihminen kenet tiiän. Oot selvinny monest ilman valituksii. Mut muista, jos haluut joskus valittaa oon sitä varten tääl. Saat nojata mun olkapäähän ja kertoa kaiken. 
Rakastan sua, ja sä sen varmaankin jo tiedät. Rakastan sua, ja näytän sen sulle vielä. 




8 kommenttia: