keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Wil ♥

MÄ NÄIN WILIN, okay. Oon vieläki iha sekasin. Vaiks mä näinkin sen jo viime sunnuntaina. 
Oli ihan parasta, Wil & Jiiäs oli ihania. Ja Aada. 
Sit lauantaina olin tivolissa, ja siis. Näin siel mun vanhoi kaverei iha sattumalta, sit roikuinki niitten kaa loppu illan. 
Ja vappu, no äähäähä. Siit ei tarviikkaa puhua :DD olihan meil ihan kivaa (SAATIIN TEPON NIMMARI XD) mut loppu ilta kusi aika pahasti.
Emmä tiiä mistä kirjottaa, joten tungen tänne paljon kuvia XD









2 kommenttia:

  1. ihana wil & jiiäs + sinä! ♥
    & toi venlan kuva, se on ihan ylivoimasen kaunis ♥!

    + vappu oli kiva, ens vappuna si varmaan viel kivempi ilman samanlaista loppuiltaa :) ♥
    pus♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä. Ens vappuna vois kuule majottua jassulle ku se täyttää 18 ;)
      oot ihana pus ♥

      Poista