keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Mä en tosiaankaan tiiä.

Oon ollu iha sekasin viimeset kaksviikkoa. En oo jaksanu tehä mitää, välillä käyny juholla ja systerin kanssa kerran keskustassa. Oon vaa makoillu himassa, saatana oon nolife.
Joo, tää päivä on ollu täynnä vaa just tätä mun perus huonoa tuuria, katkaisn kokonaan välit jätkään josta välitin, mun historian tutkielma pitää palauttaa torstaina mutta mä en oo ees alottanu, mun tukari haastattelu kusi (se oli kylläkin eilen mutta juu) ja oon nukkunu tällä viikolla sen 5 tuntia yhteensä. Ihanaa, tätä mä kaipaankin. Lisää stressiä ja unettomuutta.
Mulla on ens maanantaina sit toi leikkaus ja jännitän sitä iha saatanasti. Oon aina pelänny lääkäreitä ja neuloja ihan yli kaiken... D:
Niin ja, sain tänää kuulla että jään vissiinkin luokalleni (mikä on sinäänsä ihan hyvä koska en oo yhtää perillä tän vuoden asioista.) ja oon ärsyttävä huomiohuora (:
juu ei mulla sitte muuta.



2 kommenttia: