keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Something about me ~

Niin ettäettä, halusin nyt vaa alkaa kirjottaa jotain, ja tuli tällänen idea. Elisiis, kirjotan 25 asiaa musta, lue jos jaksat xd


1. Oon 14, kohta 15 
2. Mun nimi o mira xd
3. Harrastan partiota ja roolipelejä (:
4. cosplay on viel hiukan harkinnassa..
5. Oon kirjottanu eri blogeja jo 3 vuoden ajan,
6. En osaa tehä näille IKINÄ ulkoasua.
7. Oon ihan SAIRAS BRITTI/IRLANTI FANI.
8. Omistan koiran, Nelly
9. Mulla on ollut blondit hiukset
10. ... ja vaaleen ruskeet
11. ja tummanruskeet
12. ja muita ruskeita sävyjä.
13. Kusenväriset on kans ollu.
14. Ja sen jälkee tuli punanen
15. Ja nyt sitte on siniset (:
16. tykkään kuvata.
17. Mul on paras pikkuveli<3
18. ja ihana melkeinpuoli pikkusisko !
19. Oon outo.
20. Ja oon tyytyväinen itseeni juuri tälläisenä (:
21. kirjotan runoja, jotka ei rimmaa :D
22. Ja tarinoita
23. oon ihan hulluna ihmisiin joilla on PINKIT HIUKSET !
24. 98 kakara :c
25. ja syntyny helmikuus c:

1 kommentti:

  1. 18. ja ihana melkeinpuoli pikkusisko !


    ja mulla paras melkeinpuoli isosisko♥

    VastaaPoista